کد خبر : 31565
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

رئیس ستاد دیه گیلان:

۱۰۱ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند

۱۰۱ زندانی جرایم غیرعمد در گیلان آزاد شدند
یزدانی:هم‌اینک نیز حدود ۴۷۵ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان در زندان‌ بسر می‌برند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

علیرضا یزدانی گفت: بدهی این زندانیان ۲ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال بود که از این تعداد زندانی آزاد شده، ۹۷ زندانی مرد و چهار زندانی زن هستند.

رئیس ستاد دیه گیلان افزود: با توجه به برپایی مراسم‌ گلریزان، اجرای طرح‌های مختلف آزادی زندانیان، گذشت شاکیان پرونده، کمک افراد خیر و نیکوکار و همچنین پذیرش اعسار نزد مراجع قضایی، این تعداد زندانی آزاد و به آغوش گرم خانواده‌ خود بازگشتند.

وی ادامه داد: از این بدهی حدود ۴۹۰ میلیارد ریال را شاکیان گذشت کردند، حدود ۲ هزار و ۸۰ میلیارد ریال نیز از طریق پذیرش اعسار نزد مراجع قضایی تامین شد و ۱۸۰ میلیارد ریال هم از سوی خیرین اهدا شد تا این تعداد زندانی آزاد شوند.

رئیس ستاد دیه گیلان افزود: البته از ۱۰۱ زندانی آزاد شده طی سال جاری در استان گیلان، ۶۰ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال بین اعیاد عید قربان تا عید غدیرخم آزاد شدند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که طی سال گذشته در مجموع ۲۹۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان گیلان آزاد شدند که میزان بدهی این تعداد زندانی، چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال بود.

یزدانی اضافه کرد: البته هم‌اینک نیز حدود ۴۷۵ زندانی جرائم غیرعمد در گیلان در زندان‌ بسر می‌برند که امید است این تعداد زندانی نیز با کمک خیرین و گذشت شکات به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگردند.

وی اظهار کرد: از خیران و نیکوکاران نوع‌دوست که همیشه یار و یاور ستاد دیه استان بوده و هستند، انتظار است مثل همیشه با همت و همراهی شان بتوانیم زمینه آزادی این افراد را هم فراهم کرده و آنان را به آغوش خانوادهایشان بازگردانیم.

رئیس ستاد دیه استان گیلان بیان کرد: شماره حساب ستاد دیه نزد بانک تجارت به شماره ۰۸۰۰۲۰۹۹۰۰ و شماره کارت این ستاد به شماره ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸ آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد است.

 

 

 

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.