کد خبر : 31501
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان:

برگزاری پویش به عشق علی(ع) به مناسبت عید غدیر خم

برگزاری پویش به عشق علی(ع) به مناسبت عید غدیر خم
اهرابی: ارسال عدد ۱۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز از روش‌های دیگر برای ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

عباس اهرابی گفت: پویش به عشق علی(ع) با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت عید سعید و غدیرخم برگزار می‌شود.

وی افزودد: شهروندان و مردم نیکوکار می‌توانند با پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین یک یا چند فرزند یتیم را به عنوان فرزند معنوی، تحت حمایت قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان،در خصوص نحوه ثبت‌نام حامیان گفت: مردم نوعدوست و خیر جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند.

اهرابی، اضافه کرد: همچنین حامیان با مراجعه حضوری یا تلفنی به واحدهای اکرام ادارات امداد استان می‌توانند نسبت به شرح وضعیت زندگی این افراد آگاهی پیدا کرده و سپس فرزند معنوی خود را جهت حمایت انتخاب کنند.

وی افزود: ارسال عدد ۱۳ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ نیز از روش‌های دیگر برای ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان،ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیران گفت: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا همه درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام کرده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده کنند.

اهرابی با قدردانی از همراهی همیشگی مردم نیکوکار گیلان،عنوان نمود: تعدادی از فرزندان ایتام و محسنین هستند که دریافت مراحم بسیار پایینی دارند و امید است با مشارکت مردم خیر استان،بتوانیم سرانه واریزی این عزیزان را ارتقا داده و نیازمندی‌هایشان را برطرف کنیم.

لازم به ذکر است ۴۱ هزار و ۱۳۱ حامی نیکوکار از تعداد ۱۳ هزار و ۴۹۳ فرزندان ایتام و مشمولین طرح محسنین در استان گیلان حمایت می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.