کد خبر : 30867
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در بازدید از شعبه سه رشت:

افزایش رضایتمندی مراجعین باید سرلوحه کارها قرار گیرد

افزایش رضایتمندی مراجعین باید سرلوحه کارها قرار گیرد
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان مهمترین دغدغه‌های موجود برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی و تسهیل امور را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در ادامه برنامه‌های نظارتی در جهت رصد میدانی از نحوه خدمت رسانی و پاسخگوئی به مراجعات مردمی،از شعبه سه رشت بازدید و ضمن دیدار با کارکنان با تعدادی از مراجعین گفتگو نمود.

کیوان مرتضوی در این بازدید با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور،تداوم نهضت خدمت‌رسانی و ایجاد رضایتمندی در مخاطبان را راهکاری برای حرکت در راه و اندیشه ایشان دانسته و با تاکید بر ضرورت ترویج این نگاه، پاسخگوئی مناسب و به هنگام با رعایت کرامت به شهروندان را یک رسالت اخلاقی دانست.

وی ضمن بازدید از واحدهای مختلف و دیدار با همکاران،مهمترین دغدغه‌های موجود برای بهبود شرایط خدمت‌رسانی و تسهیل امور را مورد بررسی قرار داده و در گفتگو با تنی چند از مراجعین،نحوه خدمت رسانی و زمان پاسخگوئی و مدت انتظار آنها و میزان رضایتمندی از عملکرد کارکنان را مورد ارزیابی قرار داد. معاونین تعهدات و پشتیبانی استان در این بازدید کیوان مرتضوی را همراهی نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.