کد خبر : 29034
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹

نماینده‌ها در عزل و نصب‌ مدیران دخالت نکنند

نماینده‌ها در عزل و نصب‌ مدیران دخالت نکنند
آیت‌الله رسول فلاحتی: نماینده‌ها باید بر وظایف خود متمرکز شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران رشت در مصلی امام خمینی(ره) گفت: اعمال فشار و تهدید برای عزل و نصب مدیران در پرونده‌های شما ثبت خواهد شد ضمن آنکه رهبر انقلاب نیز شما را از این امر نهی کرده است.

امام جمعه رشت تصریح کرد: در این دوره ۱۷۴ نماینده جدید به مجلس شورای اسلامی راه یافتند که باید برای مشکلات اقتصادی و معیشتی که دشمنان به نظام وارد کرده‌اند،تصمیم‌گیری کنند.

وی اضافه کرد: نمایندگان این دوره از مجلس باید بیش از پیش پایبند به ارزش‌های اسلامی بوده و دشمن‌شناس باشند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خطاب به منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:برنامه‌های اصلی از فرعی را جدا کرده و به اصل برنامه‌ها پرداخته و به قانون اساسی کشور پایبند باشید و منافع کشور و مصالح مردم را در نظر بگیرید.

آیت الله فلاحتی از نمایندگان مجلس خواست:برای بهبود ساختار بودجه تلاش کنند.

وی افزود:بودجه کشور بیمار است و با وجود تذکرات رهبر انقلاب توجه کافی به این مساله صورت نگرفته لذا نمایندگان مجلس باید اصلاح ساختار بودجه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معطم انقلاب در خصوص اهمیت مساله کاهش جمعیت در کشور گفت: گزارش‌های ناخوشایندی از برخی مراکز دریافت می‌شود که نشان می‌دهد استان گیلان در مساله فرزندآوری و رشد جمعیت در رده های پایین جدول قرار دارد.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی دولت‌های پیشین به گونه ای بوده که امروزه خانواده‌های متمول نیز تمایلی به داشتن بیش از ۲ فرزند ندارند،گفت:برای گفتمان سازی در این بخش باید توصیه و ترویج به فرزند آوری و تحکیم خانواده مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه رشت، ترویج و تبلیغ برای ازدواج آسان،اصلاح نگرش و رفتار خانواده در رابطه با فرزندآوری،استفاده از سیاست‌های تشویقی افزایش جمعیت، ترویج فرهنگ اعتماد، حسن ظن به خدای سبحان،اصلاح برداشت‌های نادرست از نقش زنانگی و مادری و افشای برنامه ریزی‌های نظام سلطه برای در دست گرفتن سرنوشت ملت‌ها را از دیگر مواردی دانست که باید در گفتمان‌سازی جمعیت به آن توجه کرد.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌ها با اشاره به گرامیداشت روز سوم خرداد گفت: این روز،روز عزت ایرانیان است و این عزت تا ابد ماندگار خواهد بود.

آیت‌الله فلاحتی به سخنرانی رئیس جمهور در بین کشاورزان استان مازندران اشاره و افزود: آیت الله رئیسی به استانداران شمال کشور دستور داد نیاز برنج کشور و میزان تولید این محصول را شناسایی کرده و سپس برای واردات این محصول تصمیم‌گیری کنند.

وی اظهار کرد:برنج محصولی راهبردی شمال کشور است به همین منظور تصمیم‌گیری مسئولان برای واردات این محصول باید به گونه ای باشد که نفع تولید کننده و مصرف کننده در آن لحاظ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.